söndag 11 oktober 2009

Smärta som bevis

Det var ju bra att jag har varit tveksam sen i fredags. Nu är alla frågetecken borta och mensen är här för att stanna. Ett tag. Ajajajaj!!!

Men nu är det alltså såhär. Ipren får man ju inte ta under ruvningen, är det ok att ta under sprutperioden då? Tänk om man försämrar sina chanser? Någon som vet?

Nu sprutar jag inte förrän imorgon men om det inte är ok imorgon så känns det inte ok idag heller...jag tänker ju inte chansa direkt. Det vågar jag inte. Men ipren hjälper ju hundra gånger mer än panodil och jag är lite trött på att ha ont nu. Tänkte att det skulle gå över. Det gjorde det inte.

Kanske om jag äter något. En sen lunch/tidig middag. En Luddag!

2 kommentarer:

  1. Tack så jättemycket för kommentarerna, kul att du vill följa mig. Jag ska allt ta och kika igenom din blogg också!

    Jag håller tummarna för att det ör tredje gången gilt för er!

    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Jag tror du ska undvika att ta ipren. Det står i fasstexten om ipren att man ska undvika att ta den om man försöker bli gravid. Den kan försvåra möjligheten att bli gravid.

    SvaraRadera