torsdag 29 oktober 2009

Det finns kanske hopp ändå?

Idag har två, TVÅ tjejer i vår ivf-blogg-skara fått ett plus. Det är så overkligt men ändå så sant! =) Trots att avundsjukan gör sig påmind så blir jag ändå väldigt glad och väldigt varm i kroppen. Det går ju uppenbarligen att lyckas med ivf. Nu har vi ju misslyckats två gånger på raken men det kanske inte gör något? Det kanske blir vår tur den här gången istället? Det verkar ju vara en hoppfull period att försöka under i alla fall.

Grattis Sara och Pärla! Äntligen!

2 kommentarer:

  1. Tack! Kanske det blir för er som för oss, 3:e gången gillt... Det ska vi hoppas på!!!! Jag vet hur den där blandade känslan känns, men jag hoppas så att du ska plussa sedan när du ruvat färdigt! Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!
    Jag säger som Pärla, tredje gången gilt nu ju!

    Och jag förstår dom blandade känslorna, man är ju glad för andra, men det gör också ont. Och det är helt okej!

    Jag håller tummarna as you know!
    KRAMAR i massor

    SvaraRadera