lördag 17 oktober 2009

Det sög att vara förkyld igår

Drog på mig en snabbis till förkylning igår för den verkar vara borta nu, trots att jag verkligen mådde uselt hela dagen. Tog mig igenom långa 3-timmarsmöten med hjälp av panodil, berocca och echinagard och sen blev det soffa för mig hela kvällen. Missade därför både A's konsert och träffen med gamla polare. Sugigt.













Idag har halva dagen redan gått men den har faktiskt varit lysande hittills. Frukost på stan med A, lite shopping, och nu tillbaka hemma i soffan med te och allmän myskänsla. 3 timmar kvar till kvällens sprutor.

Det var massor med småbarnsfamiljer ute på stan, många bebisvagnar och en hel del gravidmagar. Radarn var på högvarv hela tiden! Reagerade på en störig unge på espresso house och slutade helt att lyssna på vad A höll på att berätta. Vi blev båda lite sura men det gick över när en lurvig hund gick förbi och vi båda blev mysiga igen. Trots all bebisradaraktivitet, så ställde jag mig i kassan på barnavdelningen när jag skulle betala på Lindex. Det tog emot, men det gick. Känner mig lite stolt faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar