onsdag 10 februari 2010

TACK!!!!

Här skriver man av sig lite grann, bara några ynka meningar om lite oro man bär på i kroppen - och så vips! 20 kommentarer på en eftermiddag. Ni är helt otroliga tjejer!!! =)

Nu känns det mycket bättre. Jag väljer att lyssna på alla positiva anledningar till varför det kunde bli lite rosa på pappret idag. Och de ska jag ha i huvudet så länge det inte kommer mer rosa, utan håller sig borta.

Det kom förresten inget mer idag, så peppar peppar, var det inget att oroa sig för. Nu kan jag nog slappna av resten av kvällen, eller försöka i alla fall, för dagen har varit annat än kort och lätt. Jag måste ju bara berätta för er om allt jag har varit med om idag, men det blir ett lååångt inlägg och det orkar jag inte skriva nu utan spar det till imorgon istället.

Så kram på er allihopa och tack för att ni stöttar mig under den här, något skumpiga, resan. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar