torsdag 25 februari 2010

Att blogga på semestern?

Jag får ta och kolla upp det där med att blogga med min mobiltelefon. Just nu går det att blogga men inläggen hamnar på min gamla blogg och det vill jag försöka ändra på. Någon som har koll?

Sen är det väl för jävla dyrt att blogga utomlands? Jobbet betalar visserligen mobiltelefonräkningen men inte om den blir humongous. Sen är det väl meningen att jag ska ta det lugnt på semestern och inte bry mig om bloggen men jag anar att jag kommer ha lite svårt att hålla mig borta, så nåt inlägg då och då blir det nog.

Och kanske retar jag upp er allihopa med lite härliga strandbilder =)

5 kommentarer:

  1. Jäkla skit! Jag får det verkligen inte att fungera från mobilen. Har hittat instruktioner på blogger med steg-för-steg-anvisningar men inte fan får jag några svar...

    Är det någon av er som testat detta?

    SvaraRadera
  2. tyvärr, har ingen aning...:(

    SvaraRadera
  3. Alla är olika, men när vi åkte bort nu under jul, öppnade jag inte bloggen under en hel vecka och det kändes faktist mycket skönt att stänga barnlösheten ut ur mina tankar på alla sätt under den här tiden.
    Njut bara din semester, slappna av, ladda dina batterier och tänka inte på annat!
    Kram

    SvaraRadera
  4. I annat fall om bloggberoendet faller in brukar det ju finnas internetcaféer lite varstans på detta jordklot. Kanske tom att hotellet har denna tjänst?

    SvaraRadera
  5. Njut och slappna av, skit i bloggen. Även om jag tycker det blir konstigt att inte läsa din blogg varje dag :-).

    Och som sagt, om du vill avlägga en liten rapport mitt i så finns det säkert något internetkafé eller en uppkopplad dator på något hotell.

    Ta det nu lugnt och ha det skönt och bara var i stunden!

    SvaraRadera