torsdag 12 november 2009

Fjärde natten i rad

Som jag svettas i mängder. Slutade ta progesteron för flera dagar sen men det verkar sitta kvar i kroppen ganska länge. Föregående ivf:er har jag alltid gått och lagt mig i gästsängen men nu i all flyttröra är det inte riktigt möjligt. Så jag flyttar mig några centimeter åt ena hållet, där det inte är lika blött. Vänder på täcket, provar massor med olika lösningar vilket i slutändan ändå resulterar i att jag inte sover så bra som jag hade velat.

Idag är jag trött och grinig. Det är en dålig dag på jobbet och människor vars hjälp jag räknat med idag trillar bort från ekvationen en efter en och snart står jag där själv och har ett jäkla lass att lyfta. Idag vill jag bara ge upp och gå hem och lägga mig och skita i allt.

Men jag har i alla fall lagt upp den där sabla viktminskningstickern på bloggen så kanske blir jag motiverad till att inte äta tre kilo godis idag.

3 kommentarer:

  1. Riktigt tråkigt, helt enkelt alldeles för jävligt att det inte gick vägen för er heller! Jag förstår så väl hur du känner dig, jag känner så igen mig själv när jag läser dina inlägg. Jag hoppas att ni får bli gravida med nästa behandling. Kram!

    SvaraRadera
  2. Usch, jobbigt vet hur det e. Sist stal jag sambons täcke när mitt var för blött... :-)

    SvaraRadera
  3. I fredags slutade äntligen svettningarna och jag kunde sova som vanligt igen...

    Såååå skönt!

    SvaraRadera