fredag 14 augusti 2009

Sprutare = asocial jävel

Efter konserten i folkets park skulle alla andra gå till puben och ta några öl. Men klockan är ju redan 21!

- Ska inte du med till puben?!
- Eeeh, jo, alltså. Nä, men jag körde ju bil hit så jag kan inte dricka öl.
- Men du kan ju hänga med och ta en cola istället!
- Njaaaaaa, alltså.

Vad fan säger man?! "Jag måste hem och ta en spruta i magen för vi kan inte riktigt få barn på egen hand utan måste få hjälp på en klinik. Ja, och första provrörsbefruktningsförsöket gick ju åt helvete så nu kör vi på andra". Har varit riktigt sugen på att bara vräka ur mig något liknande vid flera tillfällen men det är inte riktigt rättvist. Vi har ju själva valt att hålla det hemligt så det är bara att ta skiten och få stämpeln "asocial jävel" framöver.

Undrar om alla tror att jag blivit tråkig hemmafru. Eller trillat ner i en bottenlös depression. Eller att sambon och jag bråkar eller nåt. Jag är ju aldrig med längre. Inte om kvällarna i sprutartider i alla fall....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar