onsdag 26 augusti 2009

Resultatet

Det enda jag verkligen såg fram emot var att få höra att äggen satt kvar. Och det gjorde de!!! 12 äggblåsor punkterades och 10 ägg plockades ut. (jämför med 13 resp 7 förra gången!!!)

Känns ju gött att det blev fler ägg trots missödet med sprutan i söndags. Men jag gissar på att antalet ägg även beror på den ogudaktigt långa sprutperiod som jag hade den här gången. Misär misär...

Hehe, en annan grej som jag faktiskt såg fram emot var den sköna känslan när de sprutar in lite goa droger i armen på mig och det börjar snurra efter en sådär 5 sekunder. Fast nä, inte snurra, allt far iväg framåt/neråt. Lite som när man spelar guitar hero för länge och tittar på något annat än teven och märker att allt rör sig neråt...skadat beteende...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar