fredag 28 augusti 2009

ET - en alien

Idag ska jag få en liten alien instoppad i magen. Något som inte varit där innan men som ska tvingas in i härligheten. Hoppas den vill stanna kvar.

För jävla nervös faktiskt. Jag ska få ett sms ett par timmar innan återföringen med besked om att det är lönt att komma in. Dvs att äggen blivit befrukade och fortsatt dela på sig. Varje gång jag får ett sms så blir jag hysterisk. Fick ett sms av sambon precis och tappade telefonen i vasken för att jag var för ivrig...kan alla snälla sluta sms:a mig!!! Inte nu. Inte idag!

Piss också! Tänk om ALLA tio äggen var kassa? Inget blev befruktat och därför inte heller delat. Eller de stackare som faktiskt blev befruktade gick och dog för att en fluga beslöt sig för att gotta ner sig i provplastskålen eller nåt.

Är det inte lönt att komma in idag så ringer de. Så allihopa, ring mig inte idag heller! Sen att vi valt att hålla vår ivf-historia hemlig än så länge och ingen av mina vänner faktiskt läser den här bloggen är en annan historia. Inga sms och inga samtal! Capishe?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar