lördag 15 augusti 2009

Backpackerspruta

Ikväll ska vi på fest hos några vänner och sen gå ut tillsammans och se Timbuk på Malmöfestivalen. Det blir sent. FÖR sent för att jag ska vänta med att ta sprutan hemma och sen knalla iväg på fest eftersom jag valt den förträffliga tiden 22.00 att ta mina sprutor på. Och jag hinner inte hem efter festen och konserten för Timbuk, den jävelen, börjar ju inte spela förrän 23.30!

Jag får ta med sprutan helt enkelt. Inget konstigt med det. Tar sprutan i ena handen och vinflaskan i andra så blir det en höjdarkväll! Tackar ivf-gudarna att jag inte ska börja med orgalutran förrän på måndag. Jävla pissespruta rent ut sagt. När jag tar den, då kvider jag fantamig! HÖGT! För det får jag!

Ligger fortfarande kvar på dosen 150 IE, imorgon ökar vi den till 225 IE!

Vad står egentligen IE för? Har så klart googlat men inte ihärdigt nog för att ha ett svar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar