torsdag 27 augusti 2009

Fullt hus

Vi hade två värderingar till igår, på självaste operationsdagen. Tokigt, tycker ni, men nu är det bråttom! Lägenheten måste ju komma ut till försäljning och fort ska det gå. Dessutom mådde jag solklart mycket bättre efter gårdagens operation än under förra ivf:en. För den här gången var jag nämligen förberedd! Eller, nja, jag kom fram till att jag behövde ta två alvedon så fort jag kom hem så jag slapp det där ontet som kom efter nån timme och inte ville ge sig av trots att jag tryckte i mig pilla efter pilla. Så när vi var på kliniken igår sa jag att jag bara måste stoppa i mig ett par alvedon annars kommer jag att dö hemma i soffan. Jag fick 8 stycken i en fin liten tablettpåse och slapp ta en omväg till apoteket på vägen hem. Utmärkt!

Nu har vi i alla fall valt mäklarfirma. Det blev den med vettigast pris och vettigast mäklare. Ganska vettigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar