onsdag 19 augusti 2009

Ljuga för banken

Var på banken idag för att snacka lån. Bara ett par miljoner eller så...

Fick alla vanliga frågor: hur mycket tjänar ni? har ni några andra lån? har ni några barn? (Jag börjar känna mig lite nere för jag vill så himla gärna kunna svara ja på den frågan nån gång i mitt liv...men jag får svara nej på den...) Ni kanske planerar att skaffa barn snart? (Var det verkligen en fråga?! Ska jag svara? Tänk om det pajar våra chanser att få ett vettigt lån? Syns det att jag svettas och hyperventilerar nu?!!! Helt plötsligt vill jag inte svara ja på frågan. Eller jo, jag vill ju. mer än något annat på den här jorden, men jag borde kanske inte? Jag vet ju inte ens om det var en fråga....jag höftar till med något mittemellan. Varken fisk eller fågel...)

- "Nja, kanske det. Nån gång"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar