torsdag 13 augusti 2009

Det gick ju bra...eeeh?

Jag har ju kört hela den här bergochdalbanekarusellen med sprutor innan men lik förbannat var det skitnervöst ändå. Följde jag instruktionerna? trycktes all luft ur? är det rätt dos? är det rätt dag? är det rätt spruta?!!! Tänk om nålen bryts?...

Herre guuuuuuud! Det kom ut en droppe injektionsvätska från hålet i magen! Tänk om dosen blev för låg nu?!!!!

Jag driver mig själv till vansinne, jag fattar det, men fortsätter att vara hysterisk mitt sinne till trots. Är man självplågare så är man...

De hade inte skickat hem mig från kliniken om de inte trodde att jag kan göra det här själv. Jag är ju värsta pedanten for christ's sake!! Om någon fixar det här så är det jag!!! Jag misslyckades ju dessutom inte förra gången, varför skulle jag göra det nu? Vad är statistiken för det egentligen? JA! Jag vet, statistiken har inte riktigt varit min vän på sistone....

Nevertheless, första sprutan avklarad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar