fredag 28 augusti 2009

Pyre in place

Då var det klart! Känns inte lika konstigt den här gången. Förra gången vågade jag knappt röra på mig, var rädd att pyret skulle trilla ut. Minns att jag fick säga till sambon att inte gå så förbaskat snabbt. Små små ministeg. Tog 5 minuter att gå de 200 meterna bort till bilen.

Korkad parkering förresten...p-skiva i 2 timmar. Oftast tar det längre tid på kliniken. Ska sambon behöva springa ner och snurra fram pilen då eller? Förra gången ställde vi oss på Mobilias parkering men där verkade de också vara begränsad p-tid. Fan vad folk har dille på att begränsa allas möjligheter hela tiden. Jag är så jävla trött på att vara begränsad! Ge mig lite svängrum vetja! Så kanske det blir ungar av...

Och inga ägg till frysen heller. Av 10 ägg hade 6 tecken på befruktning 1 dag senare och 6 hade delat på sig ytterligare ett dygn senare. Av dessa fick jag ett återinsatt och resten åkte i sopen. Känns fruktansvärt att bara slänga de stackars befruktade äggen, embryona. Det är ju mina små potentiella barn. "De överblivna äggen kasseras" står det i papperna vi fick. Jag tror jag spyr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar