måndag 24 augusti 2009

Ovitrelle - ägglossning på riktigt

ägglossningssprutan. Hoppas mina stackars ägg har fattat att de inte ska börja lossna förrän sprutan kommer och inte när jag klantar mig och tar stoppa-ägglossnings-sprutan alldeles för sent. De har det inte lätt de små groddarna...

Inga fler sprutor nu, hoppas jag, och inga fler ivf-försök! Nu får det fantamig räcka!

Försöker tänka på annat och roar mig med bilden av mäklaren som kom och värderade lägenheten åt oss innan idag. Hahaha, vilken liten fjäskande stackare. Supertrevlig, visst. Men med ett sådär ditlimmat leende. "Inte för att fjäska eller så, men fan vad snyggt ni har det här" "Ni har ju koll". Haha...det blev bara too much. Nä, den mäklarfirman blir det inte! Trots det fina priset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar