söndag 3 januari 2010

Spraydag 5, IVF4

Även denna dag har varit en bra dag. Jag är förvånad över hur lite jag har reagerat å hormonerna. Blev jag skiträdd och nervös när läkaren berättade att det för många känns som att ta ett stort kliv in i klimakteriet och att många mår ganska dåligt men att det är fullt normalt. Jag har alltid uppfattat mig själv som väldigt känslig och tänkte att jag kommer att reagera mest av alla.

Det känns så klart skönt att inte reagera så mycket, utan kunna leva på som vanligt, men självklart inbillar jag mig att jag gör något fel. Kanske tar min kropp inte åt sig av hormonerna?

Äsch. Jag hade velat gå på undersökning en gång i veckan under den här perioden. Känns helskumt att de inte ska kolla till mig förrän 3 veckor efter att jag börjat spraya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar