onsdag 20 januari 2010

Spraydag 21, Sprutdag 1, IVF4

Tänkte egentligen ta mina kvällssprutor klockan 20, men nu hade vi gäster igår kväll så jag fick skjuta på det till 22 istället. Detta kommer att krocka med biobesöket i nästa vecka och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Ska jag ta sprutan en timme tidigare? Eller ska jag ta sprutan 10 min tidigare varje dag från och med idag så att jag landar på runt 21 om några dagar istället och sen hålla tiden stadig därifrån?
Rörigt...kan ju inte direkt ta sprutan på bion heller...

Tog sprutan klockan 22 i alla fall och läste för säkerhets skull igenom manualen. Började direkt med dosen 225, det har jag aldrig gjort förr. Och nu kom jag på att jag i så fall har för få sprutor. Har bara tre och en spruta räcker i bara 3,5 dagar. Får ringa och be om ett nytt recept.

För övrigt så var gårdagskvällen sådär. Huvudvärken och tröttheten dominerade och efter att gästerna gått var jag helt slut och orkeslös. Somnade i soffan och när jag äntligen masade mig upp till sängen så däckade jag på studs medan A låg brevid med laptopen i knät och tittade på dataspelsrecensioner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar