söndag 25 juli 2010

'Same procedure as last time'

De orden fick jag som sms av min goda vän T i måndags och en stund senare stod det en stor kasse utanför dörren. Jag hade kunnat få en stor kram också, om jag bara orkat, men i det här läget känner man sig bara så fruktansvärt tom, trött och miserabel att en kram hade gjort mer ont än vad den hjälpt.

Innehållet i kassen har jag och sambon levt gott på under hela veckan och som vanligt inser jag att det är få förunnat att ha en vän som T. På den fronten är jag i alla fall lyckligt lottad. Tack ska du ha min fina vän!!!

7 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk vän du har! =)

    SvaraRadera
  2. Det är skönt att ha riktigt bra vänner, de som finns där och stöttar hela vägen fram. En innehållsrik kasse!

    SvaraRadera
  3. T verkar vara en helt underbar vän!
    kram på dig

    SvaraRadera
  4. Du har en riktigt underbar vän!
    Tänker på dig!

    Kram

    SvaraRadera
  5. var e du, saknar dina inlägg!

    SvaraRadera
  6. En vän värd att ta hand om - både du och T!

    SvaraRadera
  7. Jag vill bara skicka en kram när jag ändå är inne och röjer på världens lååångsammaste internet.

    PÅ tal om något annat, har du bokat boende i Sthlm? Jenny och Magnus ska ju flytta till hus helgen efter bloggträffen så jag tänkte bo på hotell jag också. Och då vore det ju rätt trevligt att bo på samma...

    KRAMAR i massor

    SvaraRadera