måndag 5 juli 2010

Idag är det dags!

De har inte ringt än och mina ägg har äntligen fått odlas i mer än två dagar. Jag är nästintill lyrisk!

Steg upp tidigt imorse för att hinna med lite grovgöra i trädgården för det tänker jag inte ägna mig åt efter återinsättningen. Då blir det mest så lite i små plastkrukor och rota med lilla spaden.

Igår blev det inga inlägg för då hade jag stora flängaredagen. Den kommer att återges inom kort och med bilder.

Tack alla ni som håller era tummar. Kanske är det tillräckligt många den här gången för att det ska gå vägen? =)

8 kommentarer:

  1. Nu jäklarns kör vi! Kraaam

    SvaraRadera
  2. Spännande! Klart det ska gå nu! Kram.

    SvaraRadera
  3. Åh, håller så tummarna blir blåa!!

    SvaraRadera
  4. Kommer två tummar till här! Lycka till!

    SvaraRadera
  5. Tummarna fortsätter vi att hålla ett bra tag till, nu jädrans!

    SvaraRadera
  6. Det måste gå vägen! För tummar har du.. :D

    SvaraRadera
  7. Håller tummarna här med!!!

    SvaraRadera