torsdag 1 juli 2010

Heldag på Österlen

Med en mage som sväller för varje timme som går. Kanske inte en utmärkt idé, men jag tror inte det ska vara nån fara. De andra får gå långsamt helt enkelt =)

Ovitrellesprutan igår gick alldeles lysande och jag kände hur magen började bli svullen redan efter en timme. Hoppas det håller i sig nu! Fast jag tycker inte det känns lika svullet som det brukar, dagen innan ÄP, och ärligt talat skrämmer det mig lite. Vad har ni andra för synpunkter på detta? Erfarenheter?

3 kommentarer:

  1. Jag brukar inte bli svullen förrän efter ÄP. Däremot mår jag lite illa av Ovirelle.

    SvaraRadera
  2. Hej Joanna!

    Efter Ovitrellen och fram till ÄP brukar det för min del kännas skrämmande lugnt i äggstockarna. Lika rädd varje gång att jag hunnit ägglossa av mig själv. Fast det har aldrig hänt utan blåsorna har legat där redo att bli plockade :)
    Lycka till!
    Noor

    SvaraRadera
  3. Lycka till imorgon! Håller tummar och tår!

    SvaraRadera