lördag 21 augusti 2010

Ojojoj, bara 8 timmar kvar...

...innan tåget bär iväg mot hufvudstaden! =)

Känns lite pirrigt i magen. Och då har jag tränat på att träffa tjejer jag lärt känna via forum och bloggar pga barnlöshet hela TRE gånger tidigare. Första gången var för lite över ett år sen när jag flög till Stockholm för att hälsa på min numera goda vän M. som jag lärde känna via en barnlöshetstråd på minbebis.com. Spännande, pirrigt men samtidigt jätteroligt var det! =)

Andra gången var när jag träffade Lisa i Warszawa som jag lärt känna via bloggen.

Och tredje gången var faktiskt i förmiddags då jag träffade en av mina trogna läsare på en frukost i Lund. Supertrevligt! Ganska tråkig anledning att träffas och lära känna nya människor, men nu är det så och då får man göra det bästa av det, och att lära känna en massa härliga tjejer är inte tråkigt alls! =)

Imorgon blir det visserligen en träff av lite större magnitud, men det är ju lika nervöst och knasigt för oss allihopa så jag tror nog det ska gå bra det här. Tror rentav att det kommer bli skitkul och att vi kommer att få en superskön helg tillsammans och få chansen att lära känna varandra på riktigt.

Ses snart!!! =)

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får en riktigt trevlig helg tillsammans!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni får det kul tillsammans!

    SvaraRadera