fredag 20 augusti 2010

Ny läkartid!

När vi fick den förra tiden bad jag dem att höra av sig ifall de fick ett återbud eller liknande, och imorse ringde telefonen 8:20. Jag, som fortfarande låg och sov!!, vaknade med ett ryck och knappade frenetiskt på den röda knappen på telefonen för att stänga av alarmet som jag trodde gått igång. Sen, efter några sekunder, såg jag att jag hade ett missat samtal från kliniken.

Ringde upp dem, väntade lite i kö, kom till Cura-kliniken (inte ivf, utan allmänna cura-kliniken) där de var en aning otrevliga (jag kan väl inte veta att om ett visst nummer står som missat i min telefon så är det inte dit jag ska ringa...utan jag ska veta att ivf-kliniken har ett eget nummer. Som inte syns när de ringer.)

Kom fram till rätt klinik till slut och där var de som vanligt mycket trevliga. Ett återbud på torsdag i nästa vecka gjorde alltså att vår läkartid blev bakåtflyttad med fyra dagar. Så nu är det bara sex dagar kvar. Kommer gå fort som fasen =)

4 kommentarer:

  1. Härligt! Sex dagar går ju superfort! Vet du vem det är ni ska träffa?

    SvaraRadera
  2. Miss S: Japp, läkaren heter Pia Saldeen. Är det någon du har haft?

    SvaraRadera
  3. F'låt jag inte sett ditt svar tidigare. Ja, vi har haft Pia de flesta gångerna. Hon är bra! :-)

    SvaraRadera