lördag 14 augusti 2010

Nya läsare

Ibland märker jag hur bloglovin-räknaren tickar uppåt och jag kan ju inte låta bli att tänka på vilka alla dessa människor är som läser min blogg. Vissa av er känner jag privat, många av er har jag lärt känna genom den ofrivilliga barnlösheten som vi lever i men de flesta av er har jag ingen aning om vilka ni är.

Jag tycker det är jätteroligt när ni lämnar kommentarer och är supertacksam för att ni hjälper mig att berätta min historia. Det hade inte varit hälften så givande om ingen läste det jag skriver. Så ställ frågor, dela med er av tips och erfarenheter och fortsätt att lämna avtryck!

Det känns ibland lite skumt att ni alla vet så mycket om mig men att jag vet så lite om er. Så berätta gärna vilka ni är om ni har lust. Hmmm, nu blev jag faktiskt lite sugen att skapa en sida på bloggen där ni som vill kan lämna en liten kommentar om vem ni är. Håll utkik, kommer alldeles strax! =)

Och ni som inte följer mig på bloglovin än, klicka HÄR eller på knapparna uppe till höger!


Nu så! Nu finns det en länk under headern som heter 'Vem är du' där ni kan berätta mer om er själva!

9 kommentarer:

  1. hej
    jag är en ensamstående trebarnsmamma. Jag har definitivt inte haft svårt att bli gravid, men jag har goda vänner som går/gått igenom det ni gör nu.. <3

    kram Monica R

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Då får jag kanske bli först med att lämna en autograf? ;0) 32 år. Beskriver mig själv som glad, lugn - en social engsamvarg som älskar min familj! Singel sen typ alltid. Inte hittat den där mannen som jag ids engagera mig i... Jobbar som säljare men söker nya jaktmarker. Har i kanske 8-9 år funderat på insemination som alternativ till det traditionella sättet att skaffa barn "om jag når en ålder när jag vill ha barn men inte har någon att göra dem med". Och nu är jag där. Jag ska i höst dra igång barnprocessen, och hoppas att jag inte behöver längta och kämpa så länge som ni har gjort!! Jag har sagt det förut - håller alla tummar som går för er del - men snart nog även för min egen! Kramar från en som vill

    SvaraRadera
  3. Kul att ni vill berätta lite om er själva. Så spännande att för en gångs skull få vara den som läser om era liv. På min egen blogg dessutom. =)

    Nu har jag lagt till en länk till en 'berätta om er själva'-sida under headern. In och skriv!!!

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag är en svensk expat i Riyadh. Läser många vardagsbloggar från Sverige och gillar din. Du skriver så informativt, öppenhjärtligt och bra. All lycka till dig och din familj!

    http://iriyadh.blogspot.com/

    SvaraRadera
  5. Jag sitter på nåt vis i samma båt om än inte i samma hytt.

    SvaraRadera
  6. Hej,

    självklart ska jag presentera mig!:)
    Läser din blogg, vilken är otroligt bra!, för att kunna hjälpa och stötta ett kompispar som går igen det orättvisa som även ni går igenom. Mitt syfte är att försöka förstå och kunna stötta på ett så bra sätt som möjligt och jag tycker verkligen du är bra på att beskriva dina känslor. Samtidigt vill jag tillägga att jag hoppas varje månad att det ska bli er tur att få uppleva den totala lyckan!

    Kom ihåg att varje barn är perfekt för sina föräldrar, det är bara det att det tar lite tid där uppe att skapa det som är perfekt just för er. Ge aldrig upp er dröm!

    Kramar från Mia

    SvaraRadera
  7. hej!
    har hittat till dig via monstermalla då du var veckans bloggare. tittar in då och då och följer eran resa i livet och hoppas såklart att ni till slut ska nå fram : )

    SvaraRadera
  8. Åh nu har regnbågsmammorna också hittat hit!
    Vi tittar in igen!

    SvaraRadera