fredag 6 augusti 2010

2 veckor kvar av semestern

Och att jag faktiskt är anställd igen är ett faktum efter förmiddagens kontraktsskrivning =) Allt gick bra och de ville fortfarande ha mig. Man vet ju aldrig...

Jag börjar den 23/8 eller rättare sagt den 24 för chefen var upptagen på måndagen. Gratis lön i en dag låter inte helt fel i mina öron. Alltså, förstår ni hur lättad jag är?! Nu har vi råd med hur många IVF:er som helst! =)

Det är så det känns i alla fall, men jag vet att varken jag eller A kommer att orka hålla på med IVF tills vi blir 40. Antingen får vi lyckas innan eller så får vi tänka om. Men en del av lugnet har hittat tillbaka till mig och det kommer att bli med helt nya krafter som vi sätter igång med IVF nr 7 i mitten på september. I Augusti tar vi en välförtjänt paus.

4 kommentarer:

  1. Grattis, vad roligt - du förtjänade det!

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till jobbet!
    /Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. Verkligen superskönt att det är fixat med jobb :)

    SvaraRadera
  4. Jättegrattis till jobbet! Skönt att ni kan pusta ut och inte behöver oroa er om pengar till fortsatta försök. :-) Fast ni behöver ju bara ett försök till, så det så!
    Kram

    SvaraRadera