tisdag 8 september 2009

Så här sjuk har jag varit

I huvudet alltså.

Efter ett par månaders av försökande tyckte jag det började kännas oroligt. Jag var precis i toppen av mitt googlande och hade faktiskt blivit en riktig mästare i det. "Vad kan man göra själv?" var frågan jag ställde. "Hur kan man påverka?"

Jag hittade otaliga trådar på ett dussin olika forum angående olika naturläkemedel. Det som det skrevs mest om var glandin25. Jag gick och köpte det (asdyrt) och knaprade på i en månad. Hjälpte inte...

Då sa det knäpp i mitt huvud och jag letade upp ALLA naturläkemedel som skulle kunna hjälpa.
Efamol
Rosenrot
Bidrottninggele
Bisolvon
Borago Jamsrot
Apiforce

Tror de alla var olika sorter och jag har säkert missat någon nu. Vissa skulle man ta innan ÄL andra skulle man ta efter ÄL. Vissa skulle man stoppa i sig gärna flera månader i rad. Så jag knaprade. Jag knaprade flera gånger om dagen. Ett stort berg med piller. Och till det fortsatte jag att käka Glandin25 samt mina vitaminpiller med folsyra. Märke inte någon skillnad tyvärr. Förutom att jag mådde lite skumt. Men gravid blev jag inte. Så jag slutade efter ett par månader. Det blev dyrt och ärligt talat vet jag inte om jag inte sabbade något i min kropp med min medicinmani...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar