onsdag 16 september 2009

Jag tror inte jag vill stressa mer...

Är lite trött nu faktiskt. Förstår inte var jag får energin ifrån. Har långa listor över allt jag behöver göra varje dag.
- Städa lägenheten inför nästa visning
- Vika blommor (fast de är jag äntligen klar med.)
- Göra klart fotoalbumet
- Fixa klänning till bröllop (för den jag skulle sy blev skitful när jag i förra veckan försökte sy ihop alla delarna. Kan väl avslöja att jag hade fokus på annat just då...)
- Träna in sång till bröllop
- Komma på vad jag ska ha med i brudtärnetalet
- Städa micron (den luktar så jävla illa nu efter att ha legat i bilen i värmen, för gud förbjude att den står framme på visningen)
- Blogga

Kanske försöker jag se till att ha så mycket att göra hela tiden så jag slipper bry mig om mig själv. Ganska skönt för stunden men jag är rädd att det är rätt så dåligt i slutändan. Vill inte gå sönder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar