torsdag 3 september 2009

Plåtning

Fort som fasen gick det. En dryg halvtimme så var hela lägenheten fotad från alla hörn och kanter. Jag sprang runt och gömde saker hela tiden medan tjejen fotade rum efter rum. Fick titta på bilderna när hon var klar och jag kunde fan inte fatta att det var vår lägenhet på bilderna. Såg ju skitsnyggt ut!!! Varför ska vi flytta egentligen?!!

- Jo, för att sambon vill ha ett biorum, jag vill ha en trädgård och för att jag har en sån vision av hur vi sitter där i huset med alla våra barn och bara är stormlyckliga. Eller så är det för att jag inte orkar med mer tråkigheter utan vill ha lite förändring i livet. Eller kanske för att jag inte orkade leta längre? Shit! Jag hoppas att det är för att vi faktiskt gillar huset vi har köpt. Skruvat, nonetheless...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar