tisdag 1 september 2009

Ruvardag 4, IVF2

- Fortfarande inte hungrig och inte mätt. Jag är fast aptitlimbo...
- Knölen jag fick av sprutan för 4 dagar sen verkar ha lagt sig. Vilket i sin tur betyder att medelvärdet hamnar på 4 knölar per skinka. Hela tiden! Samtidigt som bieffekterna från en spruta börjar avta så får jag en ny. Det försvinner liksom aldrig. Rumpan är lika halvkass i en jämn fart...
- Ännu mer molvärk! Känns som vid äl så det är kanske effekterna av ÄP:et för en vecka sen?
- Finnar...suck. Det ska man också behöva utstå. Hur mycket pengar jag än väljer att lägga på skönhetsprodukter så finns det inget som kan rå på ett hormonpumpat ansikte. Det känns liksom kört. Visst brukar det bli lite mer orenheter i samband med mensen och så men det är ju hanterbart i alla fall. Men med 4 ml progesteron varje dag kan jag lika bra ge upp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar