söndag 6 september 2009

Ruvardag 9, IVF2

- Idag har jag fått oerhört synliga ådror på tuttarna! Blåa och långa är de och jag är riktigt nöjd. Ännu ett tecken att lägga till progesteron-eller-gravid-symptom-listan.
- Fortsatt illamående (kan dock bero på all kaka jag har stoppat i mig...men den är ju så goooooood!)
- Konstig aptit idag igen. Först jättehungrig, sen inte hungrig alls, sen jättehungrig igen. Utan att faktiskt äta något däremellan.
- Kroppsvärmen verkar vilja apa efter aptiten för ena stunden är jag jättevarm och sen plötsligt kall. För att en liten stund senare, jo, det stämmer, bli apvarm igen!
- Det hugger i min stackars livmoder. Ofta. Och jag vet att det är ett positivt tecken men känslan tyder på allt annat än positivism. Något som känns så här obehagligt kan väl inte vara bra?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar