måndag 7 september 2009

Ruvardag 10, IVF2

Men är det lönt att fortsätta skriva ner tankar och symptom egentligen? Ja, jag vet inte. Alla säger åt mig att inte utgå från att det är kört bara för det där lilla...för det kan även vara ett positivt tecken. Jag nickar och låter dem hållas...fast jag känner ju min kropp. Jag vet ju att det är åt helvete alltihopa. Men jag låtsas. Jag låtsas för mina vänner och jag låtsas för sambon. De kan få hoppas lite till, om det gör dem gladare. Men jag har gett upp den här gången i alla fall. Har jag fel får jag mig i värsta fall en glad överraskning. Men det har jag inte.

Nåväl...
- Brösten ömmar mindre. (Typiskt dåligt...)
- Huggen i underlivet verkar ha övergått till en mol/mensvärk (också dåligt)
- Bruna flytningar (dåligt, dåligt, DÅLIGT!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar