tisdag 15 september 2009

Plan

Ringde kliniken igår för att berätta om misslyckandet. Fick prata med en sekreterare som beklagade sig å det vänligaste och som sa att en sjuksköterska eller läkare skulle ringa upp mig senare samma dag så att vi kunde prata om vad som händer sen.

Ingen ringde.

Och idag, precis under min välförtjänta halvtimmesmassage, DÅ ringer de. Och jag kan inte svara. De ringer sambon istället och säger att det har blivit lite kommunikationsmissar på sistone och att jag kan ringa tillbaka. Fick ringa efter 13 eftersom de hade lunchstängt innan.

De kunde inte föklara varför det inte gått, mest beklaga sig. Vi har båda gångerna haft stora chanser på över 40% sannolikhet att lyckas. Det känns ju bra annars men inte efter två misslyckade försök direkt. Då känns det bara för jävligt.

Planen är i alla fall att vi sätter igång igen vid nästa mens. Förhoppningsvis blir det inte flytt precis då utan vi får reda på innan flytten om det tagit sig eller inte. Hoppas på en kul flytt. Så kul att jag slipper bära något alls utan bara kan njuta av ett pyre i magen. Annars tror jag flytten löper stor risk att bli rätt så miserabel.

Väntar på ett hemskickat schema för försök nr3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar