fredag 7 maj 2010

Om elektronisk post

Vissa vill inte kommentera på bloggen, andra vill komma med tips lite privat, många har frågor och förslag och varje dag är där något nytt som väntar i min mailbox =)

Det är jätteroligt, som att få presenter varje dag, och jag ville bara säga hur mycket jag uppskattar det och att jag känner mig oerhört smickrad av att så många tar sig tid att skriva till mig. Och det gäller både mail och kommentarer givetvis!

Så fortsätt med det som ni är så himla bra på. Och för er som inte visste att jag har en alldeles egen emailadress så kommer den här: plusresan@gmail.com

Men på tal om post, är det bara jag som saknar det här med riktiga brev? Handskrivna kort, brev, paket. Vad hände med det egentligen? Är fördelarna med tekniken så många att man valt att fullkomligt bortprioritera allt vad vanlig post heter. Eller har vi bara blivit latare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar