söndag 26 september 2010

Kvällens spruta















Jag har fått ett sprutschema av Cura. Påminner ganska mycket om schemat jag hade på Öresundskliniken fast här använder jag Pregnyl istället för Ovitrelle, blandar alltså sprutorna själv, jag tar bara vagitorierna de dagar jag inte sprutar och så ska jag spruta under en längre tid. Hmmm, inte så likt alls märker jag.















Här är kvällens dos i alla fall. Hoppas nu bara att allt går bra i morgon så allt det här extra sprutandet är lönt.

5 kommentarer:

  1. Tänker på dig, hoppas allt går bra imorgon! Kramar

    SvaraRadera
  2. Oj vad annorlunda.. har de sagt varför man ska göra så?! Innebär detta att du måste lämna blodprov för att kolla om du är gravid?! eller kommer du kunna testa med ett grav test?!

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna att det går bra!

    SvaraRadera
  4. Förresten, hur kommer det sig att du tar Ovitrelle / Pregnyl under ruvning? Under mina ruvningar har jag bar atagit vagiatorerna. Denna gången ska jag i och för sig i och med att det är FET även fortsätta ta PRogynon tabletterna, det är kanske samma sak?

    SvaraRadera