tisdag 23 mars 2010

Jag lever...

Även om det känns som att jag trillat av jorden när jag inte bloggat på en hel dag. Sjukt, men så är det och jag tror inte jag är ensam om att vara så förbaskat beroende av bloggen, men kanske vågar ingen annan erkänna detsamma? =)

Igår var en tuff jäkla skitdag. Delar av den i alla fall. Det var riktigt bra i början och riktigt bra i slutet, men i mitten blev det bara en skitig sörja av alltihopa.

Det blev fullständig mis-match när A mentalt skulle hinna ikapp mig angående allt som hänt de senaste dagarna. Jag har smält som en tok i 10 dagar så inte fan kan jag förvänta mig att vi är på samma bana efter bara en dag. Ska jag vara helt ärlig, så kom sanningen ikapp mig också igår. Igen.

Men nu är vi på banan igen, båda två, och det känns riktigt najs.

Inte så jäkla tydligt inlägg det här inser jag. Men eftersom jag har för avsikt att inte abdikera från bloggen idag som jag gjorde igår så kommer det fler inlägg, som förhoppningsvis är av intresse.

4 kommentarer:

  1. Jag! *viftar* Jag är oxå beroende!

    Härligt att ni är back on track! Tuta och kör nu, in i mål med er :D

    SvaraRadera
  2. jag är beroende! erkänner :P

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att se ett ansikte på tjejen bakom bloggen! (Var inne hos Malla.)
    Och vad brun och fräsch du ser ut! All min färg är ju tokborta sen länge...

    Välkommen ut i rampljuset som ickeanonym! ;)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag erkänner, jag är också beroende av att blogga!

    SvaraRadera