tisdag 15 juni 2010

Nehepp

Det försvann fantamig fortare än det kom. 6 veckors mailande, tänkande, diskuterande, kontoskapande och förberedande. Och sen blev det inget mer.

Alltombarn ska visst läggas ner. Fick reda på det ganska precis. Skit också. Jag hann ju inte ens börja. Skit också. Varje gång jag något bra händer mig så tas det bort illa kvickt. JA, jag vet. Det är mer synd om de på redaktionen som blir av med jobbet. Det är skitsynd om dem. Men jag såg verkligen fram emot det här. Det var spännande och nytt! Det gjorde min pissiga tillvaro lite roligare. Jag är så jävla trött på alla dessa tråkigheter.

Ett inlägg i bloggen var allt jag fick. Skrev det för två veckor sen. Här kan ni kika på det som aldrig blev något.

12 kommentarer:

  1. Så trist! Jag har bloggat på alltombarn.se ett par veckor nu och det känns litet surt att sajten försvinner. Jag hoppas att allt går bra med ditt plussande och att ni kommer i mål en gång. Barn är livets salt!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Du kanske kan vända det negativa till positivt och skaffa en egen "Allt om barn blogg" Vet inte hur man gör sånt men det kanske du kan klura ut nu när du "ändå" är arbetslös... då kan DU glädja alla andra som säkert blev lika besvikna idag.

    Önskar dej Lycka till!
    /Lisbet

    SvaraRadera
  3. Oh no, förbaskat! Trist när man har nåt roligt på g och sen händer inget. Vet iofs inte riktigt vad det hade inneburit för dig att blogga hos dem, nån slags blogglön? Men du har ju ändå kvar din jättefina blogg, tur för oss läsare :-)

    SvaraRadera
  4. Klart jag stannar här och bloggar =) Ni behöver inte vara oroliga!

    Och kanske börjar jag med något eget blogging-alltombarn-projekt så småningom. Vem vet.

    Men just idag tänker jag vara sur.

    SvaraRadera
  5. Ojdå! Hann bara läsa den goda nyheten, så kom den dåliga direkt efter! Men du har verkligen nått ut med din blogg och många har uppmärksammat den. Det är ju kanonbra och det måste du vara glad över. Du har säkert en av de mest lästa barnlöshetsbloggarna. Lite solsken på den mulna himlen...

    SvaraRadera
  6. Men va fan, snacka om att bli snuvad på konfekten. Lät ju verkligen superkul! Synd, men värre saker har ju hänt, även om jag förstår att du tänker sura en stund..

    Ang. liljor har jag aldrig reagerat så mkt på lukten, men de här luktar verkligen apa, och sååå starkt. Luktade i hela huset innan jag bytte plats på dem...

    Kram

    SvaraRadera
  7. Neeej vad trist, läste precis ditt avslöjande och nu det här :(
    Jag följer iaf din resa vart du nu är bloggar!

    SvaraRadera
  8. Nej, va kasst. Bara sura på idag, det har du rätt till.
    Jag som ville följa med på galamiddag... :-(

    SvaraRadera
  9. Trist att det inte blev något. Jag skulle läst där också, men nu fortsätter jag här.

    SvaraRadera
  10. Ja, jag har iaf beställt sol till den helgen! :)

    Svårt det där med jobb, jag är så himla feg också när det kommer till jobb. Vill ju inte förlora det jag har, men samtidigt vill jag inte ens gå till jobbet på morgonen som det är nu. Får ångest, men men. Bara 10 arbetsdagar kvar nu... :)

    Kramili kram

    SvaraRadera
  11. Nä va tråkigt:o( Men det dyker kanske upp något bättre framöver, det var helt enkelt inte meningen. Men lite smått besviken skulle jag också ha varit.

    Vi ses på bloggträffen, det ska bli roligt!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  12. Synd att det inte blev någonting! Du hade gjort det så bra.

    SvaraRadera