fredag 29 oktober 2010

Ja fy fasen vad dålig jag är på att uppdatera

Jag skäms. Jag gör verkligen det. Men det har blivit så mycket med jobb och tankar och jobb och hemma och tankar och jobb...

Ruvardag 4 idag, nu borde den lilla ha fäst om den nu behagade att göra det. Det vore på tiden i så fall för SOM jag har väntat! Det molar lite grann och spänner i brösten. Känns ju lovande men kan mycket väl vara vaggisarna som spökar. Jag har i alla fall blivit en expert på att känna efter. När jag nånsin kommer att behöva den expertisen igen vet jag inte...ungefär så jag känner med alla kurser jag läste under studierna =)

Och bara för att tvinga mig själv att uppdatera bloggen minst en gång till idag så avslöjar jag att jag kommer att utlysa en liten tävling här på bloggen. Mer info om den i nästa blogginlägg alltså! Och FY PÅ MIG om jag inte bloggar mer ikväll nu då =)

Fortsätt hålla tummarna!!! =)

11 kommentarer:

  1. Du ska bara veta hur mycke jag håller tummarna, satte ut på min facebook status också med länk till dig att nu måste vi alla hålla tummarna!!!

    SvaraRadera
  2. Klart jag fortsätter hålla tummarna, hååårt. Verkligen eran tur nu.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Håller alla tummar!! Ska bli spännande att läsa vidare... hoppashoppas på positivt besked den här gången!

    SvaraRadera
  4. Tummarna hålls för er skull! hoppas hoppas hoppas :) kramar till er! Nu ska det vara er tur.

    Försökte leta på bloggen hur ni ställer er till adoption, men hittade inte.
    har ni funderat på adoption ? svara om du vill.

    SvaraRadera
  5. Jag håller så hårt jag bara kan! :) Jag önskar er verkligen all lycka till och nu ska det väl banne mig vara eran tur!

    SvaraRadera
  6. Klart jag håller tummarna! Fattas bara annat!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jaa - håll oss uppdaterade ;)

    SvaraRadera
  8. Håller tummar och hoppas! Trevlig helg:) kram

    SvaraRadera
  9. jaså? jaja? jaha? nu är klockan minsann efter midnatt lokal tid och ingen tävling i sikte? ajajaj inte okey, här har man utlovat fart, fläkt och spänning också händer en sån här grej :) eller du har redan börjat gå efter vintertid? isf har du fem minuter på dig nu :) muahahaha :)

    fortsätter att hålla alla tummar och tår

    mr F

    SvaraRadera
  10. Hoppas så att det fina embryot fastnar nu o blir ett fint, litet barn!!!! Håller tummarna.

    SvaraRadera
  11. Ja, uppenbarligen var det här med cliffhangers inget för mig =)

    Somnade i soffan så fort jag ätit middag igår kväll och vaknade kvart över tolv då jag gick och la mig i sängen istället. Sov till halv elva...

    Men NU sitter jag och filar på ett tävlingsinlägg! Kommer inom kort!

    SvaraRadera