måndag 17 augusti 2009

Öresund öppnar igen!!!

Det kändes lite nervigt att börja med sprutorna flera dagar innan kliniken öppnat efter månaders semesterstängning. Schemat fick jag postat till mig och det var så in i helvetes svårt att komma fram på telefonen under deras två telefontider i veckan (nä, de har ingen telefonkö. Är det upptaget så är det. "Var vänlig försök igen". Men för i helvete!!! Hur många gånger ska jag försöka egentligen och hoppas på att ni precis lagt på och att ingen annan hunnit före?!!!)

Så det blev aldrig blev någon vild diskussion från min sida. Inga frågor om varför schemat är annorlunda än förra gången. Hur länge jag ska spruta, vad chanserna är osv osv. Bara tacka och ta emot och lita på att läkarna faktiskt vet vad de gör. De lyckades visserligen inte göra mig gravid förra gången och för de borde de få en spark i röven!!!

Både kliniken och jag har öppnat och är ready for business! Välkommen in i hela härligheten!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar