måndag 15 november 2010

Favorit i repris med bloggvän

Jag kunde ju inte annat än passa på att träffa Sara även på lördagskvällen. Tillfällen som dessa får man verkligen ta tillvara på. Tårarna höll sig på avstånd den här gången och fasen vad roligt vi hade det!

Första ölen intogs på Ariman i Lund, ett sunkigt studentbetonat hak, med väldigt speciell (läs alternativ) stil och känsla. Bilden säger visserligen inte så mycket om stället men hallå! vilka snygga tjejer det är på bilden!!! =)














Kvällen fortsatte på Herkules bar, samma ställe vi var på kvällen innan, där jag dessutom råkade glömma min gympa-ryggsäck. Bartendern gjorde sig lustig genom att komma invalsande bakom bardisken med ryggsäcken på ryggen och frågade ut mig vilket märke det är på skorna. Ingen jävla aning sa jag men jag kan säga vad jag har för schampo och balsam. Tur han inte frågade för det visade sig senare att jag inte hade nån koll alls när jag stolt skulle demonstrera för Sara vilka produkter som gömde sig i mittenfacket.















Ovanstående foto är tredje i ordningen på Saras och min fotosession i soffan på Herkules. Jag försökte skrämmas lite och sa till Sara innan vi skiljdes åt att ALLA fotona kommer att bloggas, och vi skrattade fullt och förnöjt båda två. Jag ångrade mig givetvis idag när jag såg hur vansinnigt kasst vi såg ut. Kan alkoholen haft något med det att göra måntro? =) Sjukt god Mojito oavsett!

Tack för en fin helg vännen, den betydde mycket för mig! Och är det någon av mina andra bloggvänner som är på besök i Lund med omnejd nån gång, hör av er så bokar vi in nåt mysigt! =)

5 kommentarer:

  1. Vilken härlig kväll! Kul för er :)

    SvaraRadera
  2. Oh, så avis jag blir. Tänker tillbaka på bloggträffen vi hade tidigare -vilken fantastisk upplevelse det blev, och hoppas att det blir av en till vår. Roligt också att man bara har en att "fokusera" på, är ju lite svårare att få så nära kontakt när man är fler.

    Men SÅ roligt med lite miniträffar här och där i landet:).

    SvaraRadera
  3. Tack själv vännen! Hade en superrolig helg. Ska knalla till jobbet om några timmar, i mina nya skor.:)
    Kramar i massor

    SvaraRadera
  4. Jag beklagar än en gång att det inte funkade den här gången heller för er :( Men jag tror jag skrev det förra gången också, kräv en missfallsutredning. Och be om Prednisilon vid nästa försök, det har hjälpt många.

    Skönt att träffa vänner i samma situation med likadana erfarenheter. Jag hade ingen blogg när vi va mitt uppe i våra försök, men jag hängde mycket på Familjelivs forum och fick många vänner där. Men jag har aldrig träffat någon IRL.
    Men om du vill ta en fika nån dag så träffas jag gärna! Jag bor ju nära Lund :) Hör bara av dig när du känner för det!

    Massor av kramar!

    SvaraRadera